2025
úterý 14. října
Aktuálně:
Aktuality:
09.10.2025
Miloš Vystrčil pro Publico: Fiala byl výborný premiér, za neuvěřitelný výkon byl potrestán
[ Více ]
09.10.2025
Europoslanci ODS nepodpořili ani komunistický ani babišovský návrh na vyslovení nedůvěry Komisi
[ Více ]
09.10.2025
Jan Skopeček v Blesku: Petr Fiala přebíral stranu ve fázi klinické smrti, provedl ji údolím smrti a má zásluhu na tom, že ODS zůstala na politické mapě Česka
[ Více ]
09.10.2025
Štěpán Slovák: Petr Fiala vytáhl ODS z bahna. Do vedení strany by se měli hlásit noví lidé
[ Více ]
08.10.2025
Jan Bureš pro ČRo Plus: Díky kroužkování máme možnost přitáhnout více lidí k volbám
[ Více ]
Ve středu 10. října odpoledne jsem měla milou příležitost zúčastnit se oslavy 25. výročí školy Špičák v České Lípě, na kterou mě pozval ředitel školy, pan Libor Šmejda.
Velmi mě zaujalo, jak k tomuto výročí vedení školy přistoupilo, protože setkávání bývalých žáků s těmi současnými, a to vč. učitelského sboru, považuji za důležitou příležitost k navázání nových kontaktů a udržení a rozvíjení těch stávajících.
Oslavy se zúčastnilo hodně příznivců školy, vč., žáků a zástupců učitelského sboru. Pan ředitel všechny zájemce provedl po škole, měli jsme možnost podívat se do jednotlivých tříd, ale také do oddychových prostor, ve kterých si žáci buď mohou číst knížky nebo si třeba zasportovat či zahrát divadlo. Škola se mi velmi líbila, je na první pohled vidět, že je v dobrých rukou. V současnosti se čím dál více začínají využívat moderní způsoby výuky, děti mají možnost pracovat na počítačích, učitelé si pro ně připravují interaktivní prezentace a cvičení. Je skvělé vidět děti ve třídě na výuce, která je vedena nejen naučnou, ale i zábavnou formou tak, aby je zaujala a udržela jejich pozornost. Také mě zaujalo, že škola poskytuje vzdělání podle vzdělávacího programu „Všichni nemohou být nejlepší, ale úspěšný může být každý“, kdy podstatou tohoto programu je předat žákům základy moderního všeobecného vzdělání. Rovněž škola již patnáctým rokem otevírá přípravný ročník pro děti ze znevýhodněného socio-kulturního prostředí, aby si postupně zvykly na školní docházku, protože přechod do první třídy je pro ně potom mnohem snazší.